Kızlar bız 6 ay 18 günlük olduk 5 buçuk aydan başladım ek gıdaya 5 buçuk ayında yoğurt verdım 6 ay dan berıde tadımdı vs corba herseyi verir oldum suan herseyı yiyor sebze meyve ancak aşırı kaka yapıyor her yediğinin arkasından kaka yapıyor günde 3,4 defa dolu dolu normal mi bu yaratmıyor mu acaba 🥺