Benimki de 3 ay 24 günlük şuan. 3.ayını doldurduğu gün başladı bizde anlattıkların. Doktora sordum 4.ay uyku gerilemesi, normal dedi. Bi de atak var komple bu ay nerdeyse. Üzülme, istedikçe meme ver ben d öyleyim yanımda yatırıyorum uyanıp uyanıp emiyor kalkmaktan yoruldum diye. Geçecek. Sakın mama verip sütünü azaltma. Çişli bez say. 6 çişli bez alıyorsan günde doyuyor dur.