Kızlar bilgim yok bişey sormak istiyorum bunun içinde tahlil vericem bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Çok sık kola içen biriyim tatlı çikolata vs her gün tüketirim son zamanlarda kola içtiğimde bacaklarımda bir kaşıntı başlıyo deli gibi kaşıyorum bazen kol dirseklerimde oluyo kanatıyorum veya yara olup kanıyo sonra kabuk tutuyo toplu iğne ucu gibi . Şuanda kola içtim ve bacaklarım da kaşıntı tuttu 🤦🏻♀️ şeker hastalığı olabilirim veya şeker hastası olan arkadaşlar tatlı yedikten sonra kaşıntı tutuyomu bu bu sebepten dolayı mı oluyo teşekkür ederim hayırlı sahurlar 💕