Merhabalar hayırlı ramazanlar
26 temmuzda doğum yaptım sezeryan ile. Yaklaşık 8 aydır hiç adet olmadım . Dün hafif kahverengi lekelenme bugün ise biraz pembe kanama olmuş. Ama sürekli bir kanama yok. Bu adet mıdır arkadaşlar? Çocuk olmadan önce yoğun kanamam olurdu. O yüzden ayırt edemiyorum. ilk adet nasıl oluyor ?