Bu dönemde mama veya meme reddi normalmiş, o yüzden d ve demir takviyesi veriliyormuş bence vermeye devam edin bırakmayın ilaçları. Beslenme konusunda da canı ne zaman ister o zaman alır onlara bağlıyız. Ben bu saatlerde kalkıp, rüya öğünü diyorlar, mama veriyorum. Az çok alıyor işte ne alırsa kâr. Üzülmeyin yani, iyi geceler 🌺