kubraselyavuz Kızlar 6 aylık bir kızım var doğum sonrası 10 gün kanama gördüm bir daha sökülemedim benim gibi olan var mı acaba?
mrvyhya kubraselyavuz 7 aylık bebeğim aynı durumdayiz ve doğumdan sonra çok korkuyorum hastaneye gidemiyorum 1 kere 40 çıktı oldim daha da yok
Berilsmom13 kubraselyavuz loşi kanamasının bu kadar kısa sürmesi normal değil doktorunuza 40 muayenesine gitmedinizmi ki
kubraselyavuz mrvyhya mrvyhya Banada git diyorlar ama bende gitmedim bazıları sütün koruyor diyor ama bilemedim doğumdan sonra kilo da veremedim gittikçe şişiyorum 🤦🏻♀️
mrvyhya @“kubraselyavuz”#p30284498 süt koruma diye birşey yok bncede hastaneye gitseniz çok iyi olurdu bnde aynı sekildeyim gören hamilelekte gibisin hamile misin yoksa diyor