ayselina58 Yaklaşık 2 aydır rota aşısından sonra oldu bu durum 4 günde bi kaka yapıyor bu normal mı arkadaşlar
dkf ayselina58 bu olayımız kırkı cıktıktan sonra başladı kac tane doktora söyledim aylık kontrollere gittigimde de her defasında söyledim her defasında 10 günü gecmiyosa sıkıntı yok dedi en son götürdügümde onun metabolizması öyle calışıyodur demekki dedi şu 1 bucuk haftadır 2 günde bir yapıyo eskiden 6 günü bile gördüm
grapefruitella Bizim de her gün yaparken aynı zamanlarda 3-4 günde bir yapmaya başladı. Doktor bebek büyüdükçe sürenin artmasında bi sakınca yok, karnında sertlik yoksa ve ağrısı olmuyorsa sıkıntı değil 10 güne kadar yapmaması normal dedi.
ayselina58 dkf gazı baya kokulu geliyor siiznde öyle mi yapamadığı için bence kabız gibi kokulu oluyor bana hiç normal gelmiyor bu durum anlamıyorum doktorları
gncglozclk ayselina58 üşütmüştür gazı kokuyorsa karnına sıcak bez koyun hep bizde de aynı durum oluyor hep bez koyarım bızım ki 20 gunden fazladır fitilsiz yapmıyor 3 4 gune aglıyor ıkınıyor huzursuz oluyor yınede yapamıyor fıtıl verıyorum ina duzelir bende oyle beklerim 🤲😔
dkf ayselina58 evet gazı kokuyo haylada öyle kokuyo ama ben emziriyorumda mamada veriyorum günde 2 biberon mamaya baglıyorum ben o gaz kokusunu bi post da okumuştum bazı mamalar gaz kokusu yapıyomuş bazılarıda yapmıyomuş oyuzden sıkıntı olcagını düşünmuyorum ee bizimde yediklerimizden oluyoda olabilir bu
denizecekids Doktorların 10 güne kadar yapmaması normal demesini ben de anlamıyorum.sürekli yiyo bebekler.alttan çıkmıyo üstten yediği nereye gidiyo.biz yetişkinler 2 gün kabız olsak ne hale geliyoruz dayanılacak gibi olmuyo da bebekler nasıl dayansın.bana hiç normal gelmiyo bu durum.benim kızım da aynı durumda.daha 40 ımız dolmadı.4 5 günde bir anca yapıyo.ne huzurlu uyuyabiliyo ne rahat durabiliyo.surekli agliyo surekli ıkınıyo.bu yüzden uykuları tawşan uykusu oldu we alışkanlık olacak bu durum diye endişeliyim