serendipty
Benim de 4 ay oldu ara ara dikiş yerimde bıçak batıyormuş gibi ağrı yaşıyorum :/ Doktorum tamamen 6 ay sonra eskisi gibi hoplayıp zıpladığın zamanlara dönersin demişti. Sanırım üşütünce ayağımı biraz çorapsız yere basayım dikiş yerim bazen sızlıyor. Ameliyat olmuşuz aslında bıçak yarası kolay değil normal mi 4 ay geçti bu ağrı bende bilmiyorum ama beni de korkutmuyor değil bu ağrılar.
Geçmiş olsun. İnşallah en kısa sürede geçer