AleynaNur228
Ben antibiotik kullandım canım, ağrısı antibiotik bittikten sonra hafifledi iltihap olan sarı sarı noktalar vardı onlar gitti.. ama onun üzerine bir ay geçmedi bende suan senin gibiyim geçmedi ve cidden dayanılmaz bir ağrı sağlık ocağı viral enfeksiyon var dedi sürer geçmesi dedii maximus sıkıyorum şimdi ihlamur içtim bal ve limonla, karanfil çiğnedim. Parol bile içtim ama sürekli yutkunmak ve o ağrı çok kötü