alpikooo Öncelikle doğa harikası asla fabrika yok temiz hava☁️ Ama aktivite olarak yapacak çok fazla bir şey yok fazla mağaza yok, avm yok, pazar kültürleri yok yani genelde sebze meyveyi manavdan alıyorsunuz manav çok fazla var ve taze bulabilirsiniz gezilecek fazla bir yeri yok elazığa yakın olduğu için genelde araban varsa elazığa gidip gelirsin elazığ çok güzel, tunceli sağlık bakımından sadece devlet hastanesi var özel hastane ve özel muayene kliniği diş haricinde yok, halkı asla yobaz değil çok iyi ve yardımseverler yani gece saat 10da tek başıma dışarıda rahat dolaşabiliyorum😇 parklar çok fazla özellikle yürüyüş için harika yürütüş yerleri var piknik için mükemmel su kenarlarjna sahip yani burası mükemmel eksiksiz bir şehir diyemem belkş bazen istediğin şeylerş bulamayabilirsiniz ama genel olarak arkadaş çevren varsa çook güzel vakit geçirebilirsiniz💖