seninbenimlederdinne_ ev konusunda çok sıkıntılı eğer yazarsanız ve çıkarsa ilk işiniz tayine gidecek olandan ev bulmak çoğu arkadaşlarımız eşlerini çok sonradan getirebildi çünkü ev burada çok sıkıntı, ama esnafı olsun halkı olsun çok saygılılar öyle bazı doğular gibi yobaz bir kesimi yok, evet beklentiniz yüksek olmazsın yapılacak çok şey ve gezilecek fazla mağaza yok batı gibi bazen istediğiniz sebzeyi bulamıyorsunuz malesef😂 ama bunlara rağmen tunceliyi seviyorum harika doğası var birde arkadaş çevreniz olursa gitmek istemezssiniz buradan 😂çok fazla yürüyüş için parkları mevcut öyle avm dir mağazadır çok fazla beklemeyin ama bence doğunun en güzel yeri🥹😂😂