Selam kızlar
Çocuğu şimdi uyutuyorum da merak ettim, ben şahsen çok inanırım nazara, bebeğim de çok sık nazar olur
Annemlere geldik hafta sonu herkese de okuttururum yine de bu akşam 9 gibi uyumuştu 12 gibi kalktı işte çığlıklarla asla susturamıyorum anladım zaten yine nazar olduğunu 1 saat nerdeyse ağladı
Bi komşumuz var nefesi daha kuvvetli herhalde onu aramak zorunda kaldım bu saatte normalde böyle olunca hep o okur 10 dakika içinde geçiyor ya gerçekten inanılmaz geliyor bana
Öyle sizinle de paylaşmak istedim, çok şükür şimdi uyudu miniğim 🫠