Ay burda bir postta gördüm aklıma takıldı gece gece. Nolur bilenler yazsın. Eşim geçenlerde bir krem almış genital bölge sigillerini kurutuyormus. Ben bilmiyorum tabi alıp kullandigini bana söylememis. Siğil olduğundan bile haberim yoktu. Kremi de yanlış kullanmış hatta tahriş olmuş da öyle söyledi en son. Bende neden bana soylemedin ki dedim ne biliyim söylemedim işte dedi ve üstünde durmadım açıkçası. Fakat daha yeni postta gördüm işte bu sigilin sadece cinsel yolla bulaştigini,çok eşlilikten oldugunu söyleyenler de var havuz,tuvalet gibi yerlerden bulaştığını söyleyenler de var. Eşime ne yalan söylüyum pek güvenmiyorum içimde bir şüphe hep var şimdi de bunu görünce hemen paronaya bağladım. Siz ne diyorsunuz ? Acikcasi söylemeden gizli gizli kullanmasından da şüphelendim ama o zaman acaba utandı falan mı ki diye dusunmustum