Bebeğim 1 haftadır hasta ve hastalandığından beri aşırı huysuz ne uyuyo ne meme ne biberon ne ek gıda hepsini reddediyo sürekli bangır bangır ağlıyo burnu sürekli doluyo aspiratör yaparken yırtıyor kendini ve haliyle sesi kısıldı ne verebilirim sesi için boğazı için ıhlamur kaynatıp vermeye çalıştım bir yudum içti gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum 1 haftadır toplasanız 15 saat uyumadım yıprandım artık bende hasta oldum ayakta duracak halim yok ama bebeğim için ayaktayım o iyi olsun bana yeter öneriniz var mı acaba boğazı için ?