busratrnn Kızlar bebeğim 10 gün önce 2. Ay aşılarını vuruldu o günden beri çocuğa bişey oldu asla gündüzleri durmuyor sürekli ağlıyor artık anlayamıyorum ne olduğunu aşıdan dolayı mı yoksa atak haftası falan mı bilmiyorum sizde ne kadar sürdü bu durum