acelyamm pişirmiyosunuz Çiğ olması lazım direk ama çok çok ince doğrayın , ezmeyin ezince acı oluyor, limon asidik belki pişik yapar bal la da karıstırabilirsiniz sadece hasta olsa da çok hafif atlatılıyor gerçekten biz hep öyle yendik hasta olmasa bile haftada bir veriyorum ben