Zme bizim ev dop dolu oyuncak. Yarısını saklarım, uzun süre geçince çıkartıp veriyorum, diğer kısmını saklarım. Odasına ikeadan oyuncak saklama dolabı aldım, orda duruyor. 3-4 ay oynamaz, sonra bir gün çıkarıp oynar. Oyuncak almamak yada almak ebeveynlerin kararı. Eğer maddi durumunuz el veriyorsa alma taraftarıyım. Gözünden çıkardıklarını sat der bana, ama devamlı alırız. Evin en büyük odası kızımızın odası, çocuklu aile geldiğinde hep orda oynarlar.