Cansumeryem Defnecikkk benim kızımda da oluyor hafif bi şekilde 2 kaşının ortasını kaldırıyorum geçiyor hemen normal yani canım rahat ol 🤗
Daisyy Defnecikkk hayır azalmadı. Sadece bol emzirin bol su için ve dengeli beslenin. Hiçbir şey olmaz sütünüze.
Defnecikkk Satiii size de başka bir şey sorayim o zaman g8n boyu uyuduğu oluyor mu emzirmek için uyandırmaya çalıştığınız falan .
BMA Defnecikkk normal canim tanzikli sanirim suun benimde oyle bazen uzun sure emmediginde oluyor oksuruyo hemen kasinin ortasindan bas paagimla yukari itiyorum geviyor oglum suan 7.5 aylik normal yani dikkat et yeterki ama hemen kaldir emzirmeye devam etme
Mlkee Defnecikkk Benim de öyle olurdu, tazyikli gidiyor sanirim sağım yapabilirsiniz parmağınızla göğüs ucunuzu makas şeklinde sikabilirsiniz bir de geriye doğru yaslanın ben hep o sekilde emzirdim yani her zaman sagamiyordum.
Htcana Defnecikkk sütünüz tazyikli geliyordur biz de de aynıydı bir süre sonra yutması fln geliştiği için adapte oluyorlar
deletedmom555 Defnecikkk sütün fazla geliyor yutamıyor başlarda bizede oluyordu sütünü makas yöntemiyle azaltmaya calıs 😊3.aydan sonra kalmaz böyle Bi derdin
Betiferi34 Defnecikkk evet evet bende de oluyordu.kızım 4 aylık hala oluyor.gögüs çok dolunca süt fışkırır gibi geliyor ondan.ben önden azcık sağıyorum gögsümü sonra emziriyorum o zaman birşey olmuyor
Mlkee Defnecikkk sertlesmesi de o yüzdendir işte masallah sütünüz cok geliyordur benim kizim 14 aylik su an oyle degil tabiki ama yeni doğduğu dönemler evet öyleydi benim de 😇