Merhaba hanımlar bebeğim 7 ay 20 günlük emzirme artı mama ile devam ediyorduk ek gıda için de üç gün kuralı ile ilerledik yeni besin tadımı yaptırmadigim halde bebeğimin vücudunda döküntüler meydana geldi sma optipro kullanıyorduk bebeblac Golda geçtik başına böyle bir durum gelen oldu mu bebelac kaynaklı olmuş olabilir mi sık kaka yapıyor ve mukuslu