_mom20 Huluaa11- çok fazla değilse kendiliğinden geçer eğer fazlaysa emmesini etkiler temizlemeniz lazım eğer tekrarlarsa da Dr danışmanız lazım göğüs ucu ve bebek ağzı için kremler veriliyor yinede Dr danışın 🌸💜
Havva97 Huluaa11- ablamın bebeğine olmuştu olmaması için her vermeden önce göğsünüzü yıkamanız gerekiyormuş doktoru öyle söyledi , soda da geçiriyor ama daha 2 aylık doktora bi sorun ilerlerse kendimden biliyorum halsizlik iştahsızlık yapabilir
ozgenisaekin Eğer emziriyorsanız her emzirmeden önce göğüs uclarınızı yıkayın veya ıslak bir bezle temizleyin. Beneğinizin ağız içini de gazlı bez ve karbonatla nazikce temizleyin