Kizlar iyi geceler. Borç batagindayiz. Eşimin maaş yetmiyor. Çalışmam gerek. Ama 2 çocuk var. Biri 2 yaşına girecek diğeri 4 yaşına girecek. Bakacak kimse yok cocuklara. Annem var oda calisiyo sürekli bakamaz. Eşim bir calis bır izin sistemiyle gece çalışıyor. Çocuklar elimi kolumu bagliyo. Çalışan anneler nasıl yapıyorsunuz çocukları. Benim büyük çocuk sıkıntı değil küçük daha çok küçük olduğu için kafam allak bullak. Çocuklar için ne uygun olur uygun fiyatlı kreşler anaokulu vs varmı oluyor mu acaba