İyi geceler anneler;
1900 günüm var 2007 girişliyim.
3 cocugum var.
Eşim, sigorta primimi ödemek istiyor.
Yakında kademenin geleceğini düşünerek sizce mantıklı mı??
Aranız da bu şekilde prim ödeyen var mı?
Birde konudan bağımsız
Yarın ne yemek yapacaksınız 🫣
Şu an acayip musaitim de bunu değerlendirmek istiyorum 😂🤦♀️