@“EsraKerimm”#p30283256 Sıkıntılı süreciniz tabi ki olabilir bizim olmuyor mu sanki, ama ben sorun yapmadım siz sorun yaptınız. Ben sadece işte aradığım yorum diye başkasına cevap verirken , siz o yorumu yapan kişiye değil bana patlama gereği duydunuz. O kişiye değilde siz bana niye taktınız orasını da ben anlamadım. Neyse , size de iyi akşamlar.