heygorl eymeninannesi270_ rahatsız oluyorsa çocuk yapmayacaktı. Geçici bir süreç ve size destek olmuyorsa da köstek olmayacak. Siz şu an ona takılmayın bebeğinize odaklanın. Güvenli bağlanmanın oluşması için ilk 3 ay çok önemli
Bet25 eymeninannesi270_ ozmaanlar beebgım benle uyumak ıstıyodu bende uyuyodum sonra yavas yavas yatagına alıstırdım alıstı