Arkadaşlar selam 1 hafta önce normal doğum yaptım. Çatım biraz darmış çok dikiş atıldı. Çok fena kabız oldum sanırım hemoroid oldum çünkü afedersiniz büyük tuvaletim geliyor ama makatım çok şiş orda kalıyor çıkartamıyorum . galiba dikişlerim attı bugün her WC’ye çıktığımda kanıyor. Hem lohusalık depresyonu hem bu beni o kadar yordu ki . Bebeğimin tadına varamıyorum . Bu durumu yaşayan var mı genel cerrahiye mi gitmem gerekir