Rumeysa_18 Alerji maması neocate vermişti doktor ama açtığım zaman içmiyordu şimdi içmeye başladı ama 1 ayı geçti . Bugün verdim birler olur mu kutu olduğu gibi duruyor ya
Oglusum5357 Sevgi1 açılmış kutu 1 ay içinde icir ya da icirme verilmez cnm. Kapali kutuyu saklayabilirsin anca. Zten surekli verilen mama hemen bitiyor