Burcuzun Merhaba kızlar bilgisi olan var mı acaba arkadaşım ordan globber bisiklet aldı bebeğime Newyork da bize nasıl gönderebilir gelen biriyle gönderecek fakat kimseyi de bulamadı henüz kargoyla gönderse gümrüğe takılıyor sanırım
Ballilokmam11 Burcuzun aracı nakliye firmaları oluyor genelde orda var mı bilmem ama yada orijinal kutusundan cikartirsa kullanılmış sayılıp gümrüğe takılmıyorum oyle okumustum
Deletedmom_115 Burcuzun isviçreden arkadaşım bi koli dolusu çikolata gönderdi 2 haftada felan geldi. 550₺ gümrük şeyisi ödedik o kadar
Burcuzun Ballilokmam11 yaa ne zamandır bakıyorum nakliye firması göremedim ama kutusundan çıkarma durumunu araştıracağım zaten oradaki garanti süresi burda geçerli olmayacak yeter ki gelsin de
Burcuzun Deletedmom_115 kaç kilodur acaba globbera baktım 8 kilo gözüküyor da çok daha fazla tutar sanırım
Deletedmom_115 Burcuzun bilmiyorum ki attık kutuyu ama baya vardı yani bi de isviçre çikolatası dolu dolu oluyor ağırdı yani 😅😅
agustosta Burcuzun globerın fiyatını düşününce gümrüğe vermek her türlü uyguna gelir bence. Kargoları araştırabilirsiniz
D_deniz Burcuzun evet alıyorlar yeğenim İsviçre den fotoğraf makinesi yolladı. Ödemiş herseyini. Bizden de gümrük vs diye minicik kutuya 530tl mi ne aldılar
agustosta Burcuzun çok üzülüyorum varya güzel vitaminlerden tutun yün pamuk kıyafetlere kaliteli ürünlere oyuncaklara bize bu kadar pahalıya gelmesi çok kötü. Keske bizim evlatlarımız da her seyin iyisine kolay erişebilse. Malum ekonomik şartlarda.