arkadaşlar son zamanlarda birkaç kez yaşadım bunu. önce midem hem ağrıyor hem bulanıyor. ama çok şiddetli bir bulantı. biraz geçtikten sonra ishalimsi oluyorum. yaşayan var mı bu mide bulantısı çok kötü yapıyor beni ya. neden oluyor nasıl önleyebilirim