Maka_Paka Edo_yekta12 Nasıl bir acı 😔 gerçekten koymayın çocukları koltuğa,yatağa. Beşiğine bırakın, yere bırakın acil tuvalet vs de. Ağlasın, böyle olmasındansa.. Rabbim sabır versin çok kötü. Ama 3 yaşta koltultan düşmez ki nasıl olmuş anlamadim
Uykusuz-annee Edo_yekta12 cumartesi günü 6.5 aylık bebeğim salıncaklı mama sandalyesinden kafa üstü düştü hemen götürdük çok şükür bişey olmadı böyle durumda goturmek gerek hemen
Limonlucheeskek Edo_yekta12 hem elimizden geleni yapıcaz hem de dua edicez çünkü bazen yanında dibinde hatta elinin üstünde olduğu çpcuk düşüyor allahın dediği olur allah korusun evlatlarımızı
zeynep91 Edo_yekta12 herhangi bi etki oluyomu cocukta peki bsey olmadı diye goturmeyip ne blim kusma odaklanamama et parçası nası bsey ? bu aksam kızım koşarken birden kafasnı masaya caprtı ve buz kyduk şişti alnı morardı hemen doktora goturduk tum komutları yaptı kendi gayet iyi konusuyo ediyo 28 aylık bosuna tomografı cekıp ısın alsın istemiyorm dedi doktor gerek gormedi gözlem. altında tutun ksuuyormu ediyomu dye ama aklıma takldı siz böyle yazınca korktum acıkcası Allahım korusun yavrularımızı
Didem0101 Eltimin oğlu 1 yaşlarındayken kafasına tv düşmüş doktora götürmüşler her türlü tetkik yapılmış problem çıkmamış 7-8 yıl sonra çocuğun gözünün üzerinde apse gibi bir şey belirmiş zamanla büyümüş ve gözünün üzerinde ağırlık yapmaya başlamış o sırada götürmedikleri doktor kalmamış kanser diyen mi ararsın kitle diyen mi dersin en son doktorun biri anlamış meğer o gün pıhtı oluşmuş bebekken o da çocuk büyüdükçe kaymış gözünün üzerine gelip büyümeye başlamış ameliyattan sonra düzeldi şükür zamanla gözünün düşüklüğü de topladı