degirmenci Merhabalar anne sütümü sağıp buzdolabına koydum normalde biliyorum çıkartılıp benmari usulü ısıtılır ama ısıtmadan alıp dışarı cıksam kendi kendine ısınır sa birsey olurmu ve ne kadar sürede tüketilmesi gerekir