1kizannesi63 H12345 hayır canım yanlışın var.. ihtimallin var ben sana diyim bide lekenme gibide olabilir normal adet kanaması da görülebilir. Tanıdığım insanların çogusu normal adet kanamasi görmüşler.
H12345 1kizannesi63 bende senin gıbı düşünüyorum kuzum yanlış anladın Ama etrafımdakıler böyle dıyor. Sen der olmuşun lekelenme değil çok çok az hamıle kalma durumun dıye