elifbuse06 Arkadaşlar bebeğim 2 aylık verem aşısı vuruldu 2 gün olcak bugün aşırı huysuz sadece meme de kalmak istiyor meme de uyuyor kucağımda durunca ağlıyor yatağına koyunca ağlıyor sizlerin başına geldi mi neler yaptınız fikir verir misiniz