Merhaba herkese, 2 aylık bebeğim 3 lü karma aşıdan sonra pamukçuk oldu. Üst damağının ortasında yara da oldu. 10 gündür mikostan damla kullanıyoruz bugün kulak burun boğazcıya yönlendirildik ve antepsin şuruba başladık. Başına gelen var mı? Moral olarak çok yıprattı beni yavrumun ağzındaki o yarayı görmek. Doktor 6. Aya kadar takip ederiz, geçmezse cerrahi operasyonla alırız dedi. Asla istemiyorum tabi bunu anestezi almaması için. Başına gelen var mı? Doktor sık rastlıyoruz dedi ama ben duymadım.