Merhaba anneler kızım 22 aylık geceleri emzirmemeye çalışıyorum gündüzleride çalıştığım için işte oluyorum. Yaza doğruda tamamen bırakmak istiyorum ama göğüslerim halen doluyor. Emzirmediğim zaman doluyor ve sancıyor. Bıraktığımda bu dolmalar devam eder de mastit felan olur muyum? Sağmam felan gerekir mi? Bırakan annelerden yorum bekliyorum??