Blackberry Kızlar bugün düş aldırdım oğluma çok zayıf geldi gözüme 14 kilo 2 buçuk yaşında . Sizce nasıl kilosu
Berilsmom13 Blackberry aşko cevabını bildiğin bir soruyu neden soruyorsun ? Bebem kilo alamıyor diye üzülen onca anne varken üstelik.
Blackberry Berilsmom13 cevabını bildiğin derken ? Öyle bebeğinin tombul ,kilolu oluşuyla hava atan annelerden değilim çok şükür bunu kastetttiniz sanırım . Boyu uzun diyedir belki ama gerçekten zayıf duruyor .
Berilsmom13 Blackberry boy kilo olayını persentile göre hesaplayabilirsinizz boyu ve kilosu orantılımı diye. Tek başına kilo olarak gayet iyi bir kilo. Sınır bildiğim kadarıyla 16 zaten
bilmesende_olur Blackberry benim kızım da 2.5 yaşında ama 12.5 kilo. Sizinki iyi mi değil mi bı daha bı sorun bakalım kendinize.☺️