Merhabalar, 13 günlük bebeğim var. Son 3-4 gündür fazlasını çıkarıyor, bu normalmış sanırım. Benim soracağım şu; 2 gündür de dün 1 bugün şimdiye kadar 2 kez oldu. Emdiktn sonra Daha çok miktarda ağız dolusu kusuyor. Bunun reflü olabileceğini okudum da bu şekilde kusmasının normal olma ihtimali var mı? Çok sık kusmuyor çünkü😕