Benim kizim 1yas 9 ayliq . Cok kelimeleri soyluyor. Ama tam konusamiyor. Doktoruna sordum bende soyledyine gore her cocuk farkli oluyor. Her cocuk ayni yasda konusmaya biliyormuw. Bana cocugun uzerine gitmememi soyledi. Ben zorladiqca o konusmaqdan korkucaq. Kendisi ne zaman isdese o zaman konuwur dedi. Bende oyle yapdim. Ve gordum ki benim soylediyim sozleri tekrar etmeye bawliyor. Korkamayin bence