Rabiaustkat teşekkür ederim, herhangi gözle görülür ve elle hissedilir bi şişlik yok şuan. Ben panik oldum o yüzden de biraz ağlaması uzun sürdü sanırım.
petitehatunn çok sert vurmadı çok şükür ama takipteyim. Uykusu geldiği için mızmızlanıyor.
Haticeederen5 yüksek değildi şükür, 30 cm yüksekliği var yok minderin. Dönerken yuvarlandı, yuvarlanırken de kafasının arkası parkeye geldi. Baya telaşlandım açıkçası... Kusma vs olmadı şuana kadar 50 dk geçti üstünden.