mihrasahin Kedigiller bebeğime kullanmak için aldım ama 1 kutuyu bitirmeden bıraktık çünkü çok fazla gaz yaptı bebeğime kakasını yapacağı zaman yıkıyordu ortalığı
Zemrekaan Kedigiller bizde 2 ay kullandık gerçek çok güzeldi kilo alımı da ama 2 ay sonra çok gaz yaptı bebeğimde kolik olduk her damlayı denedik nerdeyse tavsiye etmem bence bende keçi sütlü diye tav olmuştum