bsrsvr Bebeğim 2 ayını geçti hala 2 saatte bir emmek istiyor çişli bez sayısı ve kilosu iyi ama 2 saatte bir çok kısa değil mi artık doktorumuz 3-4 saat olmalı dedi emdikten sonra mama vermeli miyim lütfen yardımcı olun
kuzeytobaby bsrsvr o aydaki bebek sürekli memede olmak ister söylediklerinize göre aç olduğunu düşünmüyorum emzik denediniz mi ?
yildiz-alp2024 bsrsvr bol bol emzirmeye çalış sütun artar ben hiç saatlere takilmadim istediği zaman emzirdim
elifyamann10 bsrsvr doktor iki saatte biri bırakın dediyse hemen birakin ben ne zaman isterse verdim ve suan 30 aylik gecede 15 16 kez kalkiyor, doymak icin degil aliskanlik oluyor, iki saatte bir kalktiginda birinde piş pisla uyutun digerinde emzirin diyorum
asyamasyam5 bsrsvr bsrsvr benimki 4 aylık oldu hala kısa sürede emmek istiyor doyuyor fazla gelip kustugu bile oluyor ama emmek istiyor doyuyorsa mamaya ne gerek var anne sütü varken
yildiz-alp2024 bsrsvr o aydaki bebek sadece aciktigi için emmek istemez orada güvende hissettiği için durmak ister
Alpinannesi_B Aydayız saat başı acıkıyor desem yeridir. Durum böyle olunca mama veriyorum hatta en çok mama alıyor. Tabi oğlum doğdundan beri biberona mamaya alıştığı için bıraktıramadım. Zehir vermiyorum sonuçta bazı bebekler anne sütüyle doymuyor veya doğru düzgün emmiyor işte. Doktorunuza danışın bence ama gelişimi iyiyse gerek var mı bilemedim
Muhammedaliannesi bsrsvr doymadığından değil sizin kokunuzu sizi istediği için yapıyor öyle benim oğlumda öyle hala
Muhammedaliannesi bsrsvr bebeğim sekiz aylık hala bazen keyfi emmek istiyor bende hiç sakınmıyorum kilosu da gayet normal bir sıkıntı yok bazen biraz emiyor on dakika sonra yine istiyor emziği de uykuya geçişlerde veriyorum mama vermeyin bence çünkü zaten bebeğinizin kilosu bez sayısı normal o aylardaki bebekler hep öyle
Ardenaden bsrsvr aksine emzirme danismaniyla calisyorm dediki 46 gunluguz artik dolgun meme istemiorz dolgun meme demk su gbi corba gbi demek aksine yumusak oluck ki bebek yagli sutu alicak kilo aldiran o kisim o yuzden daha cok kucuk cok normal iki saat bir bekelemz oglum 1 saat gecmiyir yine emiyor ancak uyumasi lazn bnde sutm artsn diye surekli emziriyorm.2 saate bir diye hesaplamayin verjn gtsn yarn saat koydgnz meme reeddi yasnaiyor malesef istedgnde vermeyince verdgnzdede almior kizmda yasadm bn bu saat isini mal gbi uyguladn oysa emdgi gbi yerine sut gelior ki ne diye 2 saat diye beklemism istedgnde vermedm snra oda istemedi bi gub
Umutoglum bsrsvr mama vermeyin bencede çünkü bu aylar en çok anneyi istediği zamanlar benim bebeğim 6 aylık oldu daha yeni 2 buçuk 3 saatte bir emiyor artık önceleri daha sık emiyordu sütüm de var ama emmek istiyor sadece memede olmak ❤
hzlenzlumt bsrsvr bence sakın verme . Seni istediği özlediği için 2 saatte bir emmek istiyordur veya gaz durumunuz nedir ? Ben aynı hataya düştüm emmeyi bıraktı ve sütüm kesildi .
bsrsvr hzlenzlumt gazı yok çok şükür ki ama sık sık isteyince insan acaba sütüm yetmiyor mu diye endişeleniyor
bsrsvr Umutoglum doktor süreyi biraz açın deyince sanki yanlış bir durum var gibi geliyor umarım normaldir