Barbieee Dişi kanıyordu burnuda kanamış ama sonradan gördüm burnunun kanadığını içinde kan vardı sadece öyle kan falan akmadı yani nefes alıyor burnundan sadece elleyimce acıyor diyor. Sizce kırık falan var mıdır başıma ağrı girdi çok korkuyorum
bebekgoktug Barbieee gecmiş olsun canım bi acile götir istersen hani kayma felan olup yanlış kaynama olmasın içini rahat tut götürmezsen de buz köy bıraz 2 saat bi uyutma takip et geçmiş olsun
birprensesanesi Barbieee doktora gitmelisin burdakiler nerden bilsin canım üstelik burnu kanadı vs yazmışınız burda post açana kadar koşa koşa hastaneye giderdim inşallah birşeyi yoktur
Rez Barbieee kaç aylık geçmiş olsun ağlıyorsa bi acile gidin derim ne olur olmaz ve düştüğü yükseklik de önemli netten bakın yazıyor orada
Barbieee bebekgoktug annemlerde oldu olay dediler ki kırılsa duramaz yerinde şimdilik bir şeyi yok ama bilmiyorum ya
Barbieee birprensesanesi eşim işte gece vardiyasında babamlarda dediki takip et kırılsa yerinde durmaz dediler of
AkcaHnm Barbieee ay ne alkası var insanlar yorum yapıyor anne olarak içiniz sıkılmış belli bir hekimin görüşünü almak daha mantıklı belki burnu çatladı. Belki travma aldı iç kanaması var ? Belki de hiçbir şeyi yok ama bunu bir hekimin demesi daha mantıklı bizim değil. Allah korusun
Barbieee Başıma ağrılar girdi of rabbim kimseyi evladıyla sınamasın hasta olanlara şifa versin inşallah 🤲🏻
Barbieee Rez 3 buçuk yaşında ayaktayken düşmüş ağlamasına koştum normalde yalnız bırakmam ama nasıl olduysa oldu