Deletedmom_110 2 gün geçiyor normalde 13-14 nde oluyorum adet hala olmadım kızlar aylık iğne mesigna vuruluyorum ve geri çekilme yöntemimiz. Kan mı aldırsam pazartesi yoksa test mi alsam? Beyaz akıntım var birde affedersiniz.
ejdermeyvelilahmacun Deletedmom_110 benim de 8 gün gecikti. Test yaptım tek çizgi. Pzt ye kadar olmazsam kan vereceğim. En sağlamı kan bence
Deletedmom_110 Tombikdonerartikcokpahali korunma yöntemi diyen olmadı zaten tombik döner aylık iğne vuruluyorum korunma yöntemi olarak 😀