Buse_asya23 ben çalılıyorum, ağustos Eylül gibi başladım günde 2 4 saat arası çalışıyorum uykuyla sorunum yok o yüzden sahura kadar çalışıp, sahurdan sonra da uyuyorum oğlumda 8de uyanıyor 🥲 tarih coğrafya bitti, Türkçe dil bilgisi çalışıyorum şu an, aynı zamanda tekrar yapıp soru çözüyorum Allah emeklerimizi boşa çıkarmasın inşallah