mrhblar kpss calisan bi anneym. onlisans mezunuyum. trkce ve matematgm braz var . tarihi btrmek uzereym. gerisi duruyo. gunde iki saat ancak calisablyorm bazen hic. cocuga babasyla tek bakiyoruz ve calsmak cok zor oluyor. gderekde umutsuzlga kaplyorm cok az kaldi yetstremezsn btremezsn yuksek alamazsn falan dye . malum araya ramazanda grdi calisamyrm😢😞 baska calisan anneler vr mi ne alemdesnz brbrmze motivasyon vrelim