Merhaba
2.5 aylık bebeğim akşam saatleri emmek istemiyor. Emmeye başlıyor başını çekiyor geri geliyor sonra tamamen ağlayarak bırakıyor. Bu durumu yaşayan oldu mu.
Yanlış mı hatırlıyorum bilmiyorum ama bir yerde kulak ağrısı olabilir diye okudum diye hatırlıyorum..
3 gündür bu şekildeyiz