Elflnaaa Biz 1 ay sonra 1 yaş olacağız inşallah dişler tamamlanıyor çok huysuz sürekli kucak istiyor hiç mennun edemiyoruz küçük hanımı sizde durumlar nasıl
ezguscom Elflnaaa bizde öyle Nisan 13 doğum günü. Huysuzluk dişten mi bilmiyorum. Her yeri karıştırıyor, sürekli peşindeyim 😂
adendr Elflnaaa benim kızımda 15 gün sonra 1 yaşına girecek aşırı huysuz sürekli bir şeyleri atma dağıtma peşinde henüz yürümeye başlamadı tutunarak kalkıyor ayağı yetişebildiği hiç bir şey yerinde durmuyor sonrasında 😅
Azragunes Elflnaaa bizde de aynı 1 ay sonra yaşına girecek ne bulsa ağzına alıyor hala diş kaşıntıları devam ediyor 😢
maygirl Elflnaaa 1.5 ayımız var…algilar çok açık yeni yeni 2 haftadr konusmaya başladık..gel bye alkis hayir gibi işaretlerni cok kullaniyor..cok tatli bi halde şuan😄konusmalarina ölcemm zaten🥲surekli gezmek istiyor.hava guzel oldukca disardayiz hep..
Elflnaaa ezguscom bizimde nisan 15 aynıyız sürekli karıştırma işinde oyuncakların yüzüne bakmıyor yemek yaparken tezgahta beni izliyor 😀
ezguscom Elflnaaa iyi izliyormuş bizimki etrafta ne kadar örtü, kaşık, çatal hepsine erişip yere atıyor 😂 kaç dişiniz var 🤭
seheeeeer1 Elflnaaa izlediğine şükredin masanın altına giriyor çekmeceleri açıyor makineye girmeye çalışıyor paçama yapışıyorrr😂😂
seheeeeer1 ezguscom ayy gözümün içine bakıp gülüp devam ediyor hayır deyince vallahi çok korkuyorum 😂😂 görüşürüz diyorum el salıyor hayır diyorum parmağını sallıyor gel gel yapıyor bide vurma çıktı sürekli vuruyor yüzüme sonra da kahkaha atıyor
adendr ezguscom bay bay alkış yapıyor merhaba deyince elini uzatıyor ama gel geli yapamıyor bir türlü hayır diyince gülüyor kendiside hayır diyor onu oyun gibi düşünüyor herhalde tam anlamını öğretemedik 😂😂😂
Zeyyyd Bizde 1 yaş 5 günlük olduk bu dişler mahvettii bizi sadece 15 gün iyi oluyor sonra yine hastalık diş 10 tane dişimiz çıktı yaşına yakın yürümeye de başladı evde hiçbir şey yerinde olmuyor🥲
tombikbebe Elflnaaa 10 gün sonra doğum günü bu aralar çok mızmız öünkü dişlerinin hepsi yeni çıkıyor aynı anda ama çok çabuk büyüdü baktıkça duygulanıyorum
Semaaa39 15.aydan bildiriyorum.. Kucak istemeler mızmızlar bitmiyor Karıştırmalar, koşturmalar hiç bitmiyor.. Çeneleri daha da düşüyor 🤣🤣🤣🤣