Kesinlikle doktora gitmelisiniz..Benim oğlumda da bu şekilde morluklar vardı.Bir yerlere vurdu veya düştüğü için morlukları dedik.Ama sonu hiç iyi olmadı.Oglum lösemi hastası olduğunu öğrendik..Yanlış anlamayın korkutmak istemem ama doktora gitmeniz de fayda var..