Nurrrrrr233 benim bebeğim 3 aylıkken arka baldırında cıktı doktorumuz takip edelim bol bol nemlendirelim, nemli tutalım orayı yayılma veya büyüme olursa dermatolog görür mavi ışıkla bakar dedi ama olduğu gibi kaldı ne büyüdü ne kücüldü.
Aile de vitiligo yoksa korkmayın demişti doktorumuz bizde olmadığı icin önemsemedim ama takip ettim.
Bol bol nemlendirin ve doktorunuza gösterin geçmiş olsuun