ezguscom Bulduğu her yere ağzını deli gibi sürtüyor. 2 gündür de atesli. Bilmiyorum dişlerden mi salyalar ise felaket önleri hep ıslak. Ne zaman gelir ki bunlar? 🤧[https://mutluresim.com/images/2024/03/16/zQiI6E.jpg]
minikveannesii ezguscom kaç aylk birde ateşi kaça yükseliyor en korktuğum şey 😒ay aydnlatn beni lütfen ateşi falan kaç saat sürüyor
salihalp ezguscom Bebeğim 4.5 aylık bi bakar mısınız diş mi çıkartıyor eliyle çok kaşıyor huzursuz ağlayıp duruyor
defiy ezguscom ateşi enfeksiyona bağlı da olabilir aynı durum bizde de oldu israr yolu emfeksiyonu çıktı eğer ateşi 37.7 ye kadar çıkıyorsa ona dikkat edin
ezguscom minikveannesii 11 aylığız. Bugün ateşte 2. Gün. Dün hiç düşmedi desem yeridir. Sürekli zıbınla yatırdım. 😔
sema_433 Benim oğlum da 8.5 aylık alt dişlerden birinin ucu çıktı ateş yokta ishalle uğraşıyotuz günde 5 defa şu gibi yapıyo gaitasını bende cevap bekliyorum 🤭🥺
ezguscom sema_433 yaaa ishalde çok zor yaa aşırı susuz bırakıyor. Bizde hiç olmadı ama ateş felaket. Resmen grip oluyor çocuk. Burun akıntısı ile geliyor.
defiy salihalp alt ön dişler çıkar ilk önce siz bence bi doktora götürün diş sönemine giriyorlar ama huzursuzluğu farklı bi sebepten de olabilir
salihalp defiy Doktora götürdüm diş dedi her zaman ilk ön diş çıkmak zorunda değil dedi ama 1 haftadır böyle diş olsa patlamaz mıydı?
defiy salihalp şükür tamam o zmn iyi olsunda minnoşş yaa bayağı bi zaman alıyor o süreç ara ara sancıları vuruyor buz çok rahatlatıyor