doyadoyaannelik Dalgınlıkla triko kazağımı beyazlarla birlikte 60 derece de yıkadım. S beden kazağım oldu XXXL beden. Kendini salmış. Çok üzüldüm. Bedenini nasıl çektirebilirim? Başına böyle birşey gelen annelerimizden öneri bekliyorum 🙏🏻
doyadoyaannelik Kurutma makinem yok ama arkadaşımdan rica ederim. Yarın ön yıkama yaptırıp kurutmaya atalım o zaman . Çok teşekkür ederim 🙏🏻 inşallah düzelir